lördag 31 januari 2009

Mumsigt + lila vann + kreativ ?! = lördag kväll

Min underbara man lagade maten idag. Mumsigt värre med pressad potatis, kött och champinjonsås. Jag passade på att göra en helt improviserad efterrätt med hälften de nyttig frukterna banan och kiwi och hälften de mindre smalla ingrediensern grädde med vaniljsocker och mandelmassa. När jag funderade på att baka egna semlor hade jag köpt både grädde och mandelmassa som inte har kommit till användning... eller ok jag erkänner jag har naggat lite i ena änden på mandelmasse korven =)
Här ligger Räkan på armstödet på soffan lite trött efter att ha spöat upp en uppkäftig gräddvisp i köket. Räkan tycker precis som matte att lila är den finaste färgen, sen kommer rosa, om ni hade missat det =) Därför, och föra att de var bäst, tycker vi att det var rätt kör som vann i körslaget ikväll =)

Fick ett tips om ett kul test för den kreative. Gör testet och få reda på vilken typ av kretivitet som driver dig. Jag var "Hands On" stämmer någ rätt bra måste jag erkänna =) ingen vetenskap men ändå lite kul.

1 kommentar:

  1. Åh! Ett test! Vad kul! Det måste jag göra. Eller testa... eller hur man nu säger! :-)

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)