fredag 5 juni 2009

Fotat produktbilder på väskor, plånböcker & mugg m.m

Full rulle har det varit den här veckan även om det inte synts här på bloggen. Det har varit mycke sistaminuten ordrar från kunder så jag har hållit ett rätt högt tempo där. Dessutom har det varit mycket egna tryck till nya produkter. Men framför allt har jag hunnit fotografera några av våra nya produkter och skriva texter till dem.

Emmagjorts fina väskor med tryck på locket har nu fått matchande plånböcker. Den här väskan och plånboken som jag har tryckt tulpanen från vår trädgård på kommer jag nog lägga beslag på själv. Perfekt sommar väska =) klicka på bilden för att komma till väskor och plånböcker.


Silvermuggen eller metalicmuggar som den heter på hemsidan är en ny favorit. Tyvärr är det svårt att få fram hur himla fin och metalic-glittrande den är i verkligheten när man fotar. Men jag tycker att jag har lyckats rätt bra ändå =) klicka på bilden för att komma till muggar.

Någon dag när jag har lite mer tid ska jag berätta lite mer om hur jag har gjort med bilderna i photoshop och i kameran för att få det som jag vill =)

1 kommentar:

  1. SHITPOMFRITT vilken läcker väska och vacker bild!!! Den måste jag få se i verkligheten! :-)

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)