tisdag 30 juni 2009

Stegar vidare

För den som missat det så har jag nu levt med en stegräknare konstant fast satt i linningen i 2 veckor. Första veckan var jag mest hemma och i lokalen då landade medel antalet steg per dag på ca 10 700 steg per dag. Nu har vecka två gott. Vecka två var mer aktiv. Jag har tex gått hem från fortet när jag jobbat där och man går en massa när man jobbar där dessutom. Jag och Sandra strosade runt på festivalen i staden en eftermiddag. Shoping ger många steg =) Som mest gick jag 25 515 steg (torsdag) och som minst 8 950 steg(måndag). Veckans medel hamnade på 15400 steg per dag =) om jag förståt det hela rätt är det bra =) Då kan man gott unna sig lite av Emmas rabarber och hallon kaka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)