lördag 13 juni 2009

På vift en ledig dag

Igår var jag ledig. Jag och älskling åkte till förorten. Medan han jobbade var jag i centrum och fikade med Beatricé och gick lite i affärer (köpte ett par byxor). På eftermiddagen lekte jag med gudsonen medan hans föräldrar fixade mat samtidigt som de också busade, full rulle var det =) När älskling kom var vissa av oss (läs jag och gudsonens mamma) väldans trötta och fnissiga. (Så där som vi brukade vara på eftermiddagarna i hennes mammas kök när vi var 15 och åt en hel limpa till mellis... de va tider det =) )Mycket trevlig middag med tre efterrätter helt i min smak =) Kanelbulle (Filips val, fast han tog bara en tugga, var mest intresserad av pärlsockret), melon och en stund senare chokladpudding med grädde som vi vispade ihop medan det nattades på övervåningen =) Jag hade med andra ord en mycket trevlig dag =)

Världens goaste Gudson =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)