torsdag 27 augusti 2009

Ljusbord

Jag har blivit med ljusbord! Det är en såndär sak som jag har önskat mig i evigheter men varit lite för snål för att unna mig. Jag har inte kunnat motivera riktigt vad jag ska med det till... Men nu har jag alltså ett och det gör mig riktigt glad. Har inte hunnit använda det så mycket än men det kommer när jag har lite mer tid =)

Eftersom flertalet av mina vänner har fått pojkar så passade jag på att fota lite traktorer när vi hade semester på landet. Som ni säkert redan vet bor ju traktorerna på landet =) och små pojkar lär vist gilla traktorer =) Bäst man blir en rackare på att rita / måla traktorer med andra ord och med hjälp av ljusbordet verkar det som om jag skulle kunna bli det =)

Först hade jag ett foto, sen ritade jag traktorn med blyerts och svart liner, och sist med svart liner och promarker pennorna. Kul, och lite lättare än på frihand =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)