måndag 31 augusti 2009

svampar

Vågar inte säga vilken sorts svamp detta är men jag tror inte att man ska testa att äta den. Smakar troligen mest papper =) Köpte på mig lite mer pennor i bruna toner förra veckan. Saknade ju riktiga "Räkan" färger när jag målade honom så han var ju lite blek om man jämför med verkligheten =) Ikväll blev det alltså svampar... höst temat fortsätter med andra ord =)

Imorgon är det dax att börja sy igen... vetekuddsfabriken öppnar för höst/vinter 2009 =) Två nya fina färger kommer introduceras på vetekuddefodralen =) mer om det en annan dag när jag kanske till och med kan visa =D Här hittar du vetekuddarna från Emmagjort


1 kommentar:

  1. Jag är inte alls avis på dina pennor... dumma Emma ;o) *haha*
    Jättefina svampar btw!
    Bilden på räkan är verkligen suuuperfin. Duktiga du!
    KRAM

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)