onsdag 12 augusti 2009

Underbara Lavendel

Idag har jag en vagel i ögat, det känns ju... toppen... Snart ska jag bege mig ut på min dagliga promenix som tar en timme uniefär. Sen bär det av till kontoret. Idag har jag tänkt att jag ska redigera alla de där bilderna som ligger och väntar på att bli omhändertagna och pillade med. Både produktbilder och bröllopsbilder står på schemat. Jag fotade ju mina vänners bröllop för några veckor sedan men har inte riktigt haft tid att prioritera att piffa de bästa bilderna. Men idag som sagt... ska det bli av. Kommer kanske visa lite här på bloggen sen. Tills vidare får ni hålla tillgodo med en bild på Lavendel och jag tror att det är ett bi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)