tisdag 1 september 2009

Följ mina steg

Nu kan man om man är nyfiken hitta mina steg här på bloggen. I höger klanten en bit ner finns numera en länk till Stegklubben. Där jag loggar mina steg varje dag, så jag ska kunna hålla koll på hur mycket (eller lite) jag rör mig. Har ju tjatat en del om min rosa stegräknare redan... =) Men nu kan ni alltså hålla koll på mig... kanske bli "träningskompisar". Här kommer man kunna se mitt snitt och totalt antal steg men alltså även gå in på mitt "kryp in" och se hur det ser ut med stegen den senaste veckan =) 17 409 steg har jag samlat på mig idag... men nu ska jag sova... och drömma om...

2 kommentarer:

  1. Mmm.. kakan såg god ut men jag måste fråga...
    Vad är höger klanten för nåt?
    Finns det en klant på vänster sida också? *retas*
    ;o)

    SvaraRadera
  2. hahah ja, du... klanten till vänster det måste ju vara jag...
    Kram Emma

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)