torsdag 27 maj 2010

Akvileja före & efter

Idag är det dåligt med energi. Känner hur träningsvärken efter min rodd på gymmet igår kommer krypande. Jag kollade inte vad tyngden var inställd på innan jag körde igång. Det var nog i tyngsta laget men när jag väll hade kört igång "orkade" jag inte hoppa av och ändra. När Älskling kom förbi drog han ner lite men då hade jag ju redan hållt på ett bra tag.

Jag köpte antihistaminer igår. Jag har varit (och är) täppt och raspig i halsen (torr liksom) och lite rinnig i ögonen en tid nu... men jag tyckte inte att det gjorde någon skillnad. Kanske är nått annat fel. Hade likande förra året också och det går ju över, men det är jobbigt medan det håller på.

Nu sitter jag hemma och pillar lite med datorn. Plockade fram en bild jag tog igår på den första Akvelejan som slagit ut i trädgården. Älskar den blomman, ska nog köpa på mig lite fler olika sorter, de finns ju i så många vackra färger och kombinationer. Överst är bilden helt oredigerad. På den undre bilden har jag jobbat med glödfilter och "efterbelyst" skuggorna i gräster. tycker det blev lite härligt trolskt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)