måndag 3 maj 2010

Vårruset here I come...

Jo, det är sant, jag är anmäld till Vårruset i västerås. 18 maj kommer jag försöka mig på att springa 5 km tillsammans med en massa andra härliga människor.

Ida är den som, med hjälp av min man, "lurat" med mig på det här =) Jag skulle nog inte komma på tanken själv... Jag ägde inte ens några joggingskor... men nu har jag införskaffat mig ett par =)Nu ska jag bara komma igång med löpningen... Jag och älskling har ju börjat träna på Friskis&svettis, Jag har kort för både gym och gympa medan älskling håller sig till enbart gym. Så lite i form börjar vi ju komma men inte så att jag kan springa hela 5 km... men det är ju en kul utmaning och bra för motivationen... dessutom blir det picknick när man kommit i mål =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)