lördag 22 maj 2010

Tujorna är äntligen historia

Jo, du läste rätt. Vi har änligen tagit tag i tuja-oasen på baksidan. Den helt oförklarliga lilla klungan på 4 tujor är nu borta. Jag har ända sedan vi flyttade in funderat på hur jag ska bli av med tujorna. Jag har försökt att gilla dem... men nä, tujor är inte min grej. Snyggt hos andra (kanske) men inte hos mig. Jag har haft en del galna ideer men lösningen var att få Älskling att gräva/hacka och bända tujorna ur jorden. Här kommer lite historiska bilder från händelsen =)

Nu ska vi bara planera vad som ska bo där i fortsättningen. Jag har en ide om nått rosa och vitt fluffigt kanske en astilbe eller två. Lila syren står på trädgårdens önskelista också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)