tisdag 18 maj 2010

Vår ruset Västerås 2010

Jag gjorde det... och jag gjorde det på 38 minuter =) Jag är grymt nöjd!!!

Jag hade ju köpt nya fina skor. Men när jag försökte gå fort eller ve och fasa försökte springa i dem fick jag fruktansvärt ont i vadens framsida. (tydligen inte ovanlig om man har fel skor för hur man springer) så igår testade jag om jag kunde springa lite i mina walkingskor även om de inte är gjorda för att springa i, och vist känner man att de inte var tillräckligt dämpade, men jag kunde ju ta mig fram utan att halta av mjölksyra i vaden.

Så idag sprang, joggade och tokgick jag vår ruset i mina gamla skor och vist känns det i lite i knäna. Men haaalååå, jag har ju kutat runt 5km på asfalt. Skulle vara konstigt om det inte kändes lite =)

Inför vår ruset hade Ida och jag tryckt tröjor med lagnamnet på framsidan och emmagjort logga på baksidan. Lite sponsring måste man ju göra ;) så vi var 6 glada tjejer som gav oss iväg i likadana tröjor. Här (hos Ida) kan du se tröjorna i närbild.

Sammanfattningsvis kan jag väll säga att även om jag tror att det var fösta gången jag hade nummerlapp och fick medalj så var det nog inte sista gången =) Nu ska jag bara hitta ett par skor som kan ta fram mina dolda superkrafter =)

Innan: full av energi?!

Efter: Super nöjd över att ha fått medalj (även om alla får det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)