onsdag 26 maj 2010

Barnfamiljen invaderar

I måndags kom familjen Bjerkander till kontoret. De dundrade in som en virvel vind. Noel var inte glad... han var hungrig! Det trollades fram barnstol och mat och vips la sig lugnet igen =)

Familjen B som var lite vecko villse (Matteus trodde det var fredag) skulle stanna hela helgen... eller ja till onsdag vanlig tidräkning. Tyvärr visade sig inte Västerås från sin finaste sida när det regnade hela Tisdagen då det skulle sightsijas på stan. Men det verkade som om familjen B hade en bra dag ändå. Jag och Älskling jobbade nästan hela dagen...
Såklart kom kameran fram och Noel stilade med sina kunskaper om lampan. Visade tungan och var bara allmänt super söt =) Han fyller 1 år om 2 veckor. Jag och Emmie bakade kladd kaka som var så knasigt god att jag nu sitter och är lite sur för att jag redan ätit upp allt som var kvar... man vill ju bara ha lite till... Vi hjälptes åt att laga mat både måndag och tisdag och hade det hur mysigt som helst =) I morse när de skulle ge sig av hemåt igen kändes det nästan lite sorgligt. De hade gärna fått stanna lite längre =)
Hoppas ni snart kommer förbi igen. Då ska jag dansa soldans innan så vi kanske kan visa staden i ett bättre ljus =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)