söndag 24 juli 2011

Gravid-linne med informativ text...

Nu börjar gravid-magen synas =) Det är fortfarande inte helt uppenbart om jag är på tjocken eller bara tjock.. Så jag tänkte det var dags för ett linne med information på =). Jag kollade runt lite på olika sidor med "mammmalinnen" med tryck men tyckte inte jag hittade nått som kändes rätt.

Vad gör man då? jo, man trycker ett eget =) Jag köpte mig ett lila linne på Gina. Deras linnen är sköna och stretchiga och borde fungera ett bra tag när magen växer. Sen använder jag den matta guld flexen som vi har till Emmagjorts vetekuddar eftersom den är stretchigare än de andra och passade bra till den lila färgen. Mitt på magen står det nu "Januari bebis" eftersom bebisen är beräknad till den 17 januari =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)