lördag 30 juli 2011

Tryckte cupcake-bilden på rosa mugg

Jag ritade ju en rosa cupcake med hjärtan med mina promarker pennor för några dagar sedan. Nu har jag tagit bilden skannat den och tryckt den på en mugg med rosa insida och handtag.

Muggarna, som du kan trycka dina egna bilder på, hittar du såklart på Emmagjort de finns i flera supersnygga färger =) (länk direkt till färgglada muggar) =)

Den rosa är nog min favorit.. eller kanske den limefärgade... fast den svarta är ju mest praktisk om man inte gillar att diska sin kaffemugg hahaha.

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev, gillar verkligen bilden på cupcaken! Ja jag hoppas att jag lyckas med det här startaegetprojektet, dock vet jag inte hur jag ska hinna.. Jobbar du bara med ditt egna företag eller har du ett annat jobb vid sidan av? Jag tänkte jobba på som vanligt så vi får väl se hur det går ;) Ha en bra kväll! mvh Elin

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)