måndag 4 juli 2011

Ett litet mirakel är min ursäkt...

Det har ju inte hänt mycket på den här bloggen den senaste tiden... Men när jag kollar min statistik visar den att ni fortfarande kommer hit och läser. Så jag vill be om ursäkt för att jag inte har hittat orken att skriva på att bra tag och hoppas att jag ska kunna bättra mig =)

Anledningen till att orken har trutit är att det växer en liten människa i mig =) Efter lång väntan har jag och Älskling äntligen blivit gravida. Jag är fantastiskt lycklig och glad men också trött. Illamåendet har äntligen gett med sig (även om viss mat inte gör sig så bra som den brukade i munnen). Nu blickar vi framåt, 17 Januari är det magiska datumet (nu är jag i vecka 12 av 40). Kan verka långt... men jag vet ju vilket rasande tempo höstarna på Emmagjort.se brukar försvinna i. Rätt var det är kommer tomten ;)

Bilden är från vårat ultraljud förra måndagen (27/6) "Fröet" var lagom långt och sparkade med benen och hade ett underbart "blinkande" litet hjärta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)