söndag 20 oktober 2013

Emma tipsar om farsdagspresenter

 Nedräkningen till fars dag är i full gång. Jag vet att det kan kännas som om det är lång till andra söndagen i November (10 november 2013), men det är bara 3 veckor dit. Därför tyckte jag det var dags att tipsa om fina presenter från Emmagjort.se till lilla pappa. De idéer jag skriver om här kan man självklart även göra på andra saker än de jag ger exempel på, pussel, musmattor, nyckelringar bara för att nämna några.

Jag har tidigare berättat om hur jag gjorde ett fotavtryck av Lilla E's fot, skannade bilden och tryckte den på en jumbo mugg. Du hittar det inlägget HÄR. Jag tror en pappa blir precis lika glad som en mamma över en så personlig mugg. Jag kan erkänna att jag fortfarande blir varm i hjärtat när jag ser den lilla foten på muggen.



Emmagjorts jumbomugg är större än våra andra muggar du hittar dem HÄR Vi har även jättefina muggar med färgad insida titta HÄR så hittar du alla muggarna


Jag har också skannat in tekningar som hon har ritat och bland annat gjort ett kuddfodral. Jag tycker det blev super fint och min kudde har hedersplatsen i soffan på kontoret =)



Klicka dig vidare HÄR om du vill komma till Emmagjorts kuddar med eget tryck De finns i två storlekar 40x40cm och 50x50cm






 Till sist är det pappas varma kaffe... Svart text på silver blir så himla fint. Vi har ju både silverfärgade termosmuggar och vattenflaskor. Varför inte använda ett roligt citat från barnen. Termosmuggarna hittar du HÄR




De rostfria flaskorna är fria från BPA och finns i flera storlekar i både silver och vit läs mer HÄR

Hoppas jag har kunnat inspirera till lite annorlunda fars dags presenter och kanske också julklappar.

Trevlig Söndag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)