söndag 1 februari 2009

Kedjebrev, nej tack

Min blogg är rosa för att jag här försöker att uttrycka positiva känslor och kreativa idéer, Och för att komma ihåg att det finns mycket glädje även i små ting och vardagliga händelser.

Men nu är jag less...

Jag är glad att jag har så många fantastiska vänner som jag har och jag ser det som en gåva att veta att det finns människor som bryr sig om mig. Men snälla, jag vill inte få kedjebrev. Små roliga mail med tokigheter i all ära men kedjebrev suger!

Idag dök det upp ett i min privata mailbox... Det är nått i still med att vänner är änglar som kommer in i ens liv av en anledning och om man inte skicka det vidare så kommer det inte hända en rolig grej imorgon... Man ska skicka det vidare till andra stackare och sen ska man invänta svaren... får man mindre än 8 svar tillbaka är man inte en riktig super polare.... Aaarg! jag är över 30... jag behöver inte kedjebrev för att veta att jag har vänner...

Så nu vet ni vad jag tycker ... så nästa gång ni är sugna på att skicka kedjebrev till mig snälla låtbli jag är hellre din vän utan kedjebrev =)

Tjoho, nu är det Söndag och årets andra månad har rivstartat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)