onsdag 28 september 2011

Några dagar med nära och kära

Det blev lite tyst här på bloggen i några dagar. Vad har jag gjort då? Jo, jag har levt i nuet och umgåtts med maken, föräldrarna och min faster Ulla som har gästat oss i några dagar.

Mamma och pappa kom hit i söndags förmiddag. I väskan hade min mamma packat ner lite mammakläder (hihi) som hon hade sytt till mig. Jag kommer visa lite bilder när jag har hunnit fota. Känns skönt att få några fina tröjor som inte hotar med att åka upp över magen hela tiden =)

På söndags eftermiddagen kom faster Ulla med bussen och stannade till tisdag eftermiddag. Vi har umgåtts och sytt vetekuddar och pratat massor =) Några lååångsamma promenader han vi också med. Skönt att promenera med någon som kan gå lika långsamt som mig och mina ömma fogar =)

Resten av veckan kommer gå till att jobba igen de dagar jag inte var på kontoret den här.. men det var det helt klart värt =) Blommorna på bilden fick vi av Ulla när hon kom.En bukett helt i min smak liljorna doftar fantastiskt plus att jag ju älskar rosa gerbera =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)