lördag 24 september 2011

Vit orkidé fotad med macro

 Igår och idag har jag mest städat här hemma. Det tar lite längre tid när man har foglossning... Det är tur att det inte är farligt att få ont i "fogarna", utan bara sjukt obehagligt. Men nu är det i alla fall någorlunda dammfritt och flera av våra "blandat junk-högar" har blivit uppsorterade.

När jag städade var jag "tvungen" att flytta kameran... då kan man ju lika gärna ta några bilder. T.ex. på den vita orkidén  som blommar i köket just nu =) Funderar på om jag inte borde trycka de här bilderna på nått kul till mig själv. Blev faktisk väldigt nöjd. Frågan är bara på vad... det finns ju en hel del att välja på, på Emmagjort.se =) kanske skärbräda.... eller är det kanske dags för mig att skaffa mig en ny plånbok... hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)