måndag 19 september 2011

Trasdocka tecknad i blyerts...


...har nu blivit färglagd i datorn. Vilken konstig måndag det har varit. Måndagar brukar vara hektiska då det ofta kommer mycket ordrar och mail med frågor under helgen. Men idag var jag lite tidigare på kontoret + att jag var kvar senare än vanligt så då hade jag tid att sitta och "leka" med lite teckningar i Photoshop. Så nu har trasdockan som jag ritade när jag hade köpt nya pennor och block fått lite färg också. Jag håller på att försöka få lite koll på det här med pantonefärger till ett av alla mina "hemliga" projekt.... Jag kommer berätta mer när jag kan =) Och då passar det ju bra att testa lite olika tekniker på teckningar man redan har ritat =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)