lördag 17 september 2011

Ny glada färger på vetekuddar

De som är vänner med mig på Facebook har nog noterat att jag väldigt ofta skriver att jag "jobbar i vetekuddsfabriken". Det är ju inte bara innerkuddarna som skall sys och fyllas med vete. Jag syr ju kuddfodralen i linnetyg också. Så såhär på höstkanten är det mycket att sy och fixa med så Emmagjort har ett ordentligt lager inför vintern. I år försöker vi dessutom att lägga lite extra i lager, så jag inte ska behöva börja sy vetekuddar det första som händer, när lillan har kommit i januari =)

I år utökar vi sortimentet med fyra nya färger. I början av augusti började vi med att lägga till Turkos. Nu har turen kommit till lila, limegrön och senapsgul. Helt klart färger man blir glad av. Hoppas ni gillar de nya färgerna lika mycket som vi gör... (länk till Emmagjorts vetekuddar)

Många använder vetekuddar för att få smärtlindring när de är gravida. Nu är bara frågan vilken färg jag ska ha själv på min "gravidkudde". Nä, jag bara skoja, såklart ska jag ha en ny vetekudde med lila fodral, för lila är ju den finaste färgen ;) Nu ska jag bara komma på någon fin text att trycka på min och lillans vetekudde =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)