tisdag 6 september 2011

Samlar på projekt..

Just nu har jag många bollar i luften, för att använda en tråkig klyscha. Det känns som om graviditeten har dragit igång en massa kreativitet i mig, så nu dras det igång små och stora projekt om vartannat. Det är ju inte som om jag inte hade nog att göra innan, egentligen, men ibland kan man lixom inte hålla sig när man får en idé eller två =) Som tur är har de flesta projekten inte någon deadline, så det är inte hela världen om det drar ut på tiden.

Den uppmärksamme har ju också märkt att det uppdateras betydligt oftare här i bloggen också. Jag hoppas att jag kommer orka hålla samma inläggstempo även i fortsättningen. Jag har även börjat fnula på lite roliga grejer att utveckla bloggen med, men inte satt någon deadline utan det kommer komma när det finns inspiration =) Ni får som vanligt gärna lämna kommentarer eller maila om det är nått ni skulle vilja se mer eller mindre av i bloggen =)
Det här är bilder från i söndags då jag intog köksbordet och jobbade lite hemifrån. Samtidigt som jag lyssnade på skivor jag ska skriva om till Svalander Audio ritade jag lite kompletterande bilder till ett projekt på Emmagjort.se. Det är det största projektet av dom alla, och det där jag kan påverka minst just nu. Jag hoppas på att snart kunna visa upp en hel rad nya fina funktioner i shopen =). Den som väntar på nått gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)