onsdag 29 oktober 2008

Frosten är här =)

När jag vaknade, och ja, det är sant, jag var uppe vid 7.00, var det frost ute. Vet ni vad det innebär? bortset från att det är kallt. Jo, det är snart min födelsedag, 14 november, och det är också dagen då snön kommer till Stockholmstrakten.

Jag är ju inte någon morgonmänniska... När jag såg frosten ryckte jag åt mig kameran och tog några bilder ut genom fönstret. När jag tittade på resultatet var bilderna till min förvåning blå. Älskling hade ställt om vitbalansen när han fotade produkter i vår ljuskub... Lite häftigt tyckte jag faktiskt att det blev.
Ändrade vitbalansen och gick till framsidan och fotade fåglarnas matbord. Nu är det snart dax att fylla på med frön till de små vännerna. Fitzroy och Räkan ser fram emot många timmar i köksfönstret, med flygande underhållning utanför. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)