måndag 13 oktober 2008

Några små inköp på IKEA

Igår var jag och älskling på ikea och inhandlade lite smått och gott. Han köpte ett bord att ha pelarborrmaskinen på. Jag passade på att köpa en ny kruka till svärmorstungan som var med om olyckan härromdagen. En ny vit och billig lite stor så bloman har nått att växa i =)
Lite nya servetter med roliga djur piggar upp i servetthållaren. Passar både i köket mot den blå duken och i vardagsrumet där duken just nu är grå duk. Det känns lyxigt att jämt ha servetter frame.
Lite nya lådor att sortera ner saker och ting i. Köpte 6 st till att börja med. Jag har ju en hel del prylar att sortera i lådorna. Nu kunde jag ta bort några stora lådor som var halv fulla. Nu kan jag ju använda dem till större saker som också måste förvaras på nått bra sätt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)