fredag 31 oktober 2008

Mitt i natten

Klockan är strax efter 2 och jag har inte kommit i säng än. Blev sittande med näsan i en bok om Cascading Style Sheets (CSS) vet inte om det fastnade så mycket men lite bättre koll har jag nog fått. Snart ska jag piffa till min blogg. Tänkte försöka göra en egen mall. Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet... det märker vi, skam den som ger sig =)

När jag släkte i köket slogs jag av hur vackert och magiskt det kan vara på natten. Jag hämtade kameran och pallrade upp den, (väldigt ostadigt) på två stående kaffe paket. Ett för huset och ett för objektivet.

Det här är så mörkt det blir hos oss. Därav mitt hjälp när det blev kol svart här om dagen när det var strömavbrott. Nä, nu ska jag krypa ner i sängen. Natti =) (kl.02:24)

2 kommentarer:

  1. Jamän, det funkar ju med kaffepaket också, fint kort det blev. Ja, superroligt hade det varit, tycker särskilt min sambo förstås. Ha en trevlig dag och allhelgonahelg!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Underbar bild - man riktigt känner hur tyst det är :)

    Tack för dina rara ord och uppmuntran!
    Önskar dej en mysig kväll
    MiA

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)