onsdag 22 oktober 2008

Tre höstbilder tagna med kompakt kameran. Stoppade ner kameran i fickan när jag skulle till jobbet, på ett infall. Tog några bilder men solen var så stark den dagen så det var hopplöst att se hur bilderna blev. Sen glömde jag faktiskt bort bilderna. Kom på att jag tagit dem härrom dagen när vädret var fantastiskt igen och jag funderade på att fota lite höst bilder. Hösten är så fantastiskt vacker =)
Måste säga att jag blev rätt nöjd med bilderna speciellt med tanke på att de är tagna med den lilla kompakt kameran. Den begränsar den artistiska friheten eftersom den inte kan lika mycket som min D70.

Glad höst till er alla, glöm inte att sparka kring lite i löven. Det är befriande, jag lovar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)