tisdag 14 oktober 2008

Lagerökning och flytt-tankar

Jag har ju varit produktiv i helgen också =) Här ligger, även om det inte syns så bra, 40 st grå fodral till vetekuddar som är färdig sydda och packade 10 och 10 =) Vi var iväg och köpte säckvis med vete, så nu är det bara att fylla kuddar som gäller. Har en hel del halvfärdiga både kuddar och fodral som ligger och väntar på tid. Det är ju säsong för vetekuddar nu, så det är bara att gasa. =) Den här veckan hoppas jag på att hinna sy lite vetekatter också så jag kan ha dem i lager och inte behöver paniksy så fort det kommer en beställning =) Idag jobbar jag på "Fortet" och hinner således inte med nått, känns det som. Men man måste ju jobba lite också så man får någon lön =)


Imorgon skall vi kolla på lokalen igen. Den här gången skall pappa vara med och tycka till. Hans företag kommer ju att utnyttja största delen av lokalen så han ska ju såklart vara med och bestämma, även om det främst kommer vara jag och maken som jobbar där. Vi har ju redan varit och kollat och godkänt. =) Det tar ca 15 minuter att gå dit hemifrån oss så läget är kanon. Om det går som vi tänkt kommer alltså två företag "flytta hemifrån" till våren. =) Det känns både spännande och lite läskigt. =)

Nä nu ska jag ta hand om mina sista besökare och räkna kassan innan det är dax för hemfärd. Kram Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)