måndag 3 november 2008

Letade foton med lugg

Räkan vilar efter allt bus i fotöljen, aug 2007


Min arbetskamrat Ida klippte lugg för ett par veckor sedan. Jag blev grymt inspirerad att göra det samma men har inte kommit mig för det än. Så i natt när jag och Corel Draw inte var sams började jag leta bilder. Det var inte längesedan jag hade lugg. Men det verkar inte som om jag har en enda bild på mig i lugg. Ändå är det max 1,5 år sedan. Jag har ju fortfarande utväxt. som inte kommit ikapp resten. Så om det är någon som har lyckats få med mig med lugg på kort kan ni väl tjoa till.
Är det verkligen en katt... ser mer ut som en ekorre

När jag letade runt hittade jag bilder på Räkan från aug 2007. Han var ju jätte liten. Tänk att våran lillkisse har varit så liten för bara ett år sedan.
Vilket djur är farligast, Räkan eller hajen...?

Matte busar med leksaken i ena handen och kameran i den andra, vist har jag snygga tår =)

1 kommentar:

  1. Tack snälla! :) Dina kissar är så himla söta, både Fritzen och lilla räkan! Kramar

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)