lördag 22 november 2008

Paketet

Nu kommer den rafflande upplösningen om packetet jag inte hade hunnit hem till igår. Min söta faster hade skickat en födelsedagspresent till mig, två gånger till och med. Det blir lätt så när man (läses jag) flyttar flera gånger på kort tid. Paketet hade alltså först gjort en vända till lägenheten jag bodde i tidigare, sen tillbaka till min faster. Men tillslut så hittade det rätt. =) Jätte spännande var det... formen var underlig...långt och lite böjt. Kortet, som är en bild innefrån kyrkan där jag och älskling gifte oss i somras, sitter på kylskåpet nu. Kortet sa att det inte var en zebra, men väl nått man kan ha nytta av. Speciellt om man har fötter och det har ju jag =)
Det är en fotfil. Den är rundad ungefär som ett skohorn. En av min fasters grannar har gjort den. Super fiffigt. Nu kommer jag få lena fötter, må ni tro. Tack snälla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)