torsdag 6 november 2008

Tidig morgon...

Idag var jag uppe innan solen... (typ 6.00)Det var ett bra tag sen det hände senast. Kallt och grått var det och tjokt med dimma. Burr...

Genom framrutan på bilen imorse på väg hemmifrån

Nu sitter jag på ett café med en kaffe och har precis moffat i mig en skumraket. Beatricé kommer snart och gör mig sällskap och sen ska jag träffa gudsonen och hans mamma. Hoppas på att hinna klippa mig idag också. Har äntligen bestämt mig för att det får bli lugg. Har ju inte bokat tid så vi får se om det går att få ihop det. När älskling slutar ska vi köpa tyg. Det behövs verkligen. Det börjar bli tomt på vetekuddsfodral i naturfärgat linnetyg. Kanske hittar vi någon annan fin färg också att ta med i sortimentet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)