onsdag 4 februari 2009

Gör om på bloggen igen...

Hej hopp om det verkar lite rörigt på min blogg idag är det för att den skall förändra utseende lite.

Kan själv! utav någon anledning... vet ej om det är arv eller miljö... så gillar jag att göra saker och ting själv. Jag hör mig själv ofta säga saker som "men sånna kan man ju göra själv" eller " men det kan väll inte vara så svårt" och "det är jättefint men jag vill ju ha nått som är mer personligt, jag vill ju tex rita en egen bild sy i ett annat tyg osv..." och så där håller jag på. Det är bra för privat ekonomin =) men oj vad tidsödande det kan vara.

Idag har jag alltså råkat kolla lite på bloggdesign av olika slag och nu ska jag minsann fixa en rolig, personlig själv. För jag vill inte ha prickar och blommor som alla andra har... eller vill jag det?

så här såg det ut i morse innan jag började:
Jag återkommer och berättar vad det är jag har gjort egentligen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)