torsdag 5 februari 2009

Han höll fast mig..jag lovar jag kom inte loss =)

Mattes gosekisse... jag som skulle gå och sy. Men han var ju så gosig så jag blev sittande en stund till. Slösurfande och gosande med Fitzroy. (jag försöker se normal ut.. lyckas sådär...)
När jag sa att "nu måste vi faktiskt gå och göra lite nytta" ville han inte alls hålla med... Istället tittade han upp på mig med sina magiska ögon och försökte hypnotisera mig att stanna kvar...
Men jag stog på mig och då försökte han med att hålla fast mig /trycka ner mig i stolen. Vad skulle jag göra ... det var ju bara att gosa lite till =)
Så snart har hela dagen gått och jag har knappt hunnit med nått. Nu måste jag dessutom byta kläder innan jag kan börja sy. Har ju blivit alldeles hårig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)