torsdag 12 februari 2009

Jag har blivit utmanad

Om någon skulle ha missat det, så är det Alla Hjärtans Dag i helgen. Som ni säkert förstår har det varit full rulle för oss. Man vill ju att alla ska få sina grejer i tid =) Dessutom förbereds det inför hifi-mässan i Stockholm till helgen där familjens andra företag ska ha en monter. ja, ni fattar =)

Som ni redan vet är jag allergisk mot kedjebrev, men en rolig utmaning måste man ju anta =) Det är Zandra som har utmanat mig.

Här är reglerna:
  • Gå in i mappen mina bilder.
  • Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
  • Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
  • Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
  • Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Här är bild 6 i mapp nr 6 helt otippat en bild på älsklingskatterna.



Fitzroy och Räkan sitter i fönstret och kolla på haren som är på besök under fågelbordet. Gissa om de tyckte det var jätte spännande. Jag skrev om det HÄR.


Jag skickar vidare utmaningen till BQ Bloggen, Ida, Sandra, Bimsie-katterna, Superdupermaria, Bea och självklart ni andra också om ni är sugna =)

1 kommentar:

  1. Kul att Du gillade pyssliga sidan! Tack! Ja, det är roligt att spara bilder på allt man gjort. Det måste ju Du också känna och tycka. Man glömmer ju så lätt.

    Kul att vetekatten har såna framgångar. Den är hur fin och bra som helst! Heja!

    SvaraRadera

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)