onsdag 27 maj 2009

Katt gossedjur på jobbet

Ibland kan man tro att jag är tre år... Men jag tycker inte att det är konstigt att ta med sig gossedjuret Misse Mau till jobbet =)

Minns ni att jag sa att mitt skrivbord aldrig skulle vara så rent igen... här är resultatet efter två månad. Fortfarande organiserat fortfarande ingen tavla men mycket högre mysfaktor =) På väggen ovanför vaserna hänger två guldramar med Fitz i den ena och Räkan i den andra. =) Observera att jag har Fluxflaskan på bordet så jag inte ska glömma att ta hand om mina gaddar =)

Hund-haren, som jag "räddade" (läs köpte på rea) från Village butiken på stan, har känt sig lite ensam. Inte så att han har klagat men han har verkat lite nere och dragit ner stämningen på sin kant. Men nu tror jag att han har blivit kääääär =)

Misse Mau har lagt sig tillrätta för en tupplur under skärmen. Den rumsrena katten som inte hårar =) (Hon är ju sydd i velor och har handbroderat ansikte) perfekt kontors-katt med andra ord =) Men hon verkar inte alls lika intresserad av Hund-haren som han är av henne... Det är inte lätt...
På bilden ser du ju pennmuggen in action också. Han gör ett väldigt bra jobb med att hålla ordning på pennorna =)
Ni har väll inte missat att det är morsdag på söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)