lördag 26 november 2011

Första bebiskläderna

Vilken vecka, massor med jobb, föräldrautbildning, profylaxkurs, en fika på stan och lite fredags shopping.

Jag har tittat på bebiskläder flera gånger utan att kunna hitta nått som "duger"... Lite som om jag inte riktigt förstår att bebisen i magen verkligen kommer att komma ut och behöva kläder. Började nästan misströsta lite och kände mig lite onormal som inte gick "all in" på bebisshopping. Så i fredags släppte det, och jag hittade en liten hög med fina kläder till Lilla E. Pyttesmå strumpor och strumpbyxor, vita och rosa bodys och ett par randiga byxor. Nu behöver inte Lilla E åka hem naken =)

Det var nog egentligen profylaxen på torsdagskvällen som fick min hjärna att fatta att det kommer komma en bebis, på riktigt =) Någonstans mellan in och utandningarna, samtidigt som maken nöp för allt vad han var värd i mitt lår, föll polletten ner. Låter kanske knasigt... men så känner jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)