tisdag 1 november 2011

Lite tjat om bloggtävling och en skiss...

I helgen satt jag och skissade lite på en doptavla. Ni vet en sån där tavla som har barnets nams och olika födelsedata som vikt, längd, datum och tid. Idag sitter jag och pillar lite med den färdiga teckningen i photoshop. Men eftersom den inte är klar så tänkte jag inte visa den riktigt än... så ni får hålla tillgodo med skissen så länge =)

Som rubriken antyder vill jag påminna om tävlingen igen =) Vem vill inte vinna en vetekudde nu när höstrusket verkligen är här? Allt ni behöver göra är att välja vilken färg och text ni skulle vilja ha på just eran vetekudde om ni vann. Maila mig och hålla tummarna =) Här är länken till tävlingen


Ja visst ja, har ni sett "tickern" här till höger? den säger att jag nu har varit gravid i mer än 200 dagar. 200 dagar låter ju som jättelänge.. tur att det inte känns så =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)