söndag 27 november 2011

Mönster till sydda syltkaka i velour / plysch

Klockan är inte ens 06,00 men jag kan inte sova. Lilla E verkar bygga ut igen ;) Jag vaknade vid 5 och var hungrig och bebis bökade för allt hon var värd inne i magen. Så jag gick upp för att äta en banan men är fortfarande hungrig... dillemmat är att om jag äter ordentligt kommer jag få halsbränna och uppstötningar om jag går och lägger mig igen. Det  får nog bli tidig frukost och sen tror jag att jag tar mig en middagslur senare istället. =) Stooora beslut hahaha

Tänkte jag skulle dela med mig av ett mönster igen. Den här gången blir det kakor som man syr i velour eller som vissa säger plysch =) Här kan ni se bild. Som tidigare hittar ni PDF:en under fliken Emmas mönster Hoppas det "smakar" =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)