onsdag 16 november 2011

Fotoalbum från 1920

Min faster skickade ett stort paket till mig lagom till min födelsedag. I paketet gömde sig detta vackra album. Det har varit min farmors och innehåller bilder på henne, hennes föräldrar och en del annan släckt som jag inte riktigt har fått kläm på än.
Själva albumet är väldigt fint. Det är grönt skin med gulddetaljer. Låset är trasigt, men så har det ju varit med sedan 1920. Så man kan ju inte förvänta sig nyskick ;)
På första sidan står det "Till minne av julen 1920 av mor och far". De första bilderna är på farmor och hennes föräldrar =) Det är en samling fantastiska bilder fotade hos "riktiga" fotografer =)
Tack snälla faster Ulla för det vackra albumet. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)