fredag 21 oktober 2011

Fotat lite nya produktbilder

Fredag, dagen då alla veckans lösa trådar ska bindas ihop så man kan få en harmonisk helg =) Den här veckan var det som tur var inte så mycket lösa trådar. Så jag har kunnat ägna mig åt lite produkt fotografering och redigering av bilder. Tex. fick jag äntligen tummen ur och fotade de färglada muggarna. Så nu kan man se alla färger på hemsidan. Det känns så himla bra att veta att kunderna inte behöver gissa hur färgen ser ut längre. Konstigt att det ska behöva ta sån tid att fixa, när det faktiskt går rätt snabbt när man bara prioriterar det. (länk till de färgglada muggarna)

Sen har jag suttit och fnulatt lite på en tävling. Det var ju så kul att jag inte kan hålla mig länge till. Frågan är bara vad ni ska få tävla om... jag har några idéer på lut. Mer om det i nästa vecka, så håll utkik =)

Nä, nu ska jag ta helg och åka ner på stan och träffa Sandra över en fika + köpa mig en cool grey nr4 för den har tagit slut. Tydligen använder man grå mer än man tror ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)