måndag 3 oktober 2011

Idag kom den..

Vadå? jo, min gravidkudde.

I fredags eftermiddag klickade jag hem den här (länk) gravidkudden i  svart. Så nu har jag varit på Ica och hämta den =) Tanken är att jag ska sluta knöla ihop täcket under magen och mellan benen på nätterna och istället ha det på mig. För trotts att jag tyckte att det verkade lite löjligt, för någon månad sedan, med kudde till magen... kan jag, nu, verkligen se fördelarna. Magen väger mer än man kan tro, speciellt på nätterna ;) och då är det ändå långt kvar till januari... nu håller vi tummarna för att den är så bra som jag inbillat mig =)

Tillslut en bild på orkidén i köket... bara för att det är så tråkigt med blogginlägg utan bilder ;) Hoppas ni får en bra vecka =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)