söndag 9 oktober 2011

Tecknar lite produktbilder

 Idag ska jag sitta i köket största delen av dagen. Min plan är att jag ska bli klar med de sista tecknade produktbilderna. Det mesta på att rita listan är avprickat men det finns några punkter kvar. T.ex. hade jag glömt att rita vissa produkter både stående och liggande... Låter kanske inte så viktigt men när det är klart kommer ni förstå vad jag menar =)

Så idag har köksbordet förvandlats till arbetsplats. Pennor, papper, ljusbord, dator, vattenglas och bananer trängs på bordet. Man vill ju ha allt nära ;)

 Nedan får ni en smygkik på vad jag ritade igår... inte bara produktbilder utan även två bilder till bloggen, men de ska ni få se mer av sen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)