söndag 2 oktober 2011

Tecknade produktbilder

Idag skulle jag och Älskling bara ner på kontoret en sväng och jobba lite... 8,5 timmar senare insåg vi att det var fler timmar sedan, det bara var en "liten sväng" =) Men jag ska inte klaga vi har fått massor gjort och om vi inte tyckte det var kul skulle vi ju inte suttit så länge. En av fördelarna med att vara egen företagare, är ju att man kan jobba lite extra mycket när andan faller på, även om det råkar vara söndag =)

Jag redigerade en hel hög av teckningar till ett av våra, än så länge rätt hemliga, projekt. Går allt som det ska kommer det att vara i luften snart.. jag är mycket förväntansfull, kan jag säga. Det kommer underlätta mitt dagliga arbete och det kan ju verkligen behövas när magen växer... för att inte tala om när lillan kommit =) 

Nedan några av bilderna jag jobbat med idag. Först har jag har ritat för hand med promarker pennor och svart liner, sedan skannat dem, för att till sist frilägga i photoshop. Japp, det är produkter du kan hitta på Emmagjort.se =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)