fredag 14 oktober 2011

Skivspelarmattor i snygga färger

Fredag! Det innebär ny vecka. Så nu har vi påbörjat den 27:e veckan av graviditeten. Idag har det varit fest i magen mest hela tiden. Hon har bökat runt och sparkat och tryck. Så jag har haft lite svårt med koncentrationen =) Det är så mysigt att känna hur hon tränar där inne.

Idag har jag fotat lite produktbilder till Svalander Audio och då fick jag syn på den här bilden i bildmappen. Tycker den är fin med de starka färger =)

Vad det är? jo, det är skivspelarmattor som man har på skivtallriken på vinylspelare. Om jag hade haft en skivspelare hade jag helt klart valt den lila filtmattan, för lila är ju min favoritfärg (om någon hade missat det ;) ). Vinyl har ju blivit mer och mer inne igen. Många plockar fram sina gamla skivspelare och då är det ju kul att kunna "pimpa" spelaren med en färgglad matta =) (länk till skivspelarmattorna)

Visst ja, ni missar väll inte tävlingen ... nu är det inte många dagar kvar. På söndag dras vinnaren av kattleksaker och glasunderläggen med kattmotiv. (Länk till tävlingen)

Trevlig helg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det skulle vara kul om du ville lämna en kommentar :)
Ha en härlig dag :)